قیمت دلار در اولین روز ماه رمضان-راهبرد معاصر

قیمت دلار در اولین روز ماه رمضان

قیمت دلار در اولین روز هفته بدون تغییر نسبت به معاملات پایانی هفته گذشته در نیمه کانال ۱۵ هزار تومان باقی ماند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 25
کد خبر: ۴۱۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، امروز هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰تومان فروخته می‌شود که در قیاس با هفته گذشته تغییر چندانی را تجربه نکرده است. نرخ خرید دلار در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان است. بر اساس این گزارش قیمت دلار در بازار آزاد نیز در سقف کانال ۱۵ هزار تومان و کف کانال ۱۶ هزار تومان در نوسان است.

 

در حال حاضر سد مقاوتی دلار در صرافی‌های بانکی ۱۵ هزار و ۷۰۰ و کف مقاومتی ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

 

نرخ خرید یورو نیز از صرافی‌های بانکی برابر با ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان گزارش شد. در عین حال هر یورو توسط صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
در آینده دلار دچار فروپاشی خواهد شد و بورس ایران یکی از بزرگترین بورس های جهان خواهد شد و در آینده نزدیک صنایع ایران یکی از با کیفیت ترین و قدرتمندترین صنایع دنیا خواهد بود سرعت تولید کالا در کشور بنحو شگفت آوری بالا خواهد رفت ارزش پول ملی از ارزهای جهانی همچون ین ژاپن پیشی خواهد گرفت و ایران در سال ۱۴۰۴ به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل خواهد شد و جهان شاهد ظهور شگفتی ساز یک نظام اقتصادی نوین و عرضه آن به جهان خواهد بود ایران به قطب تولید صنعت خودرو سازی جهان تبدیل خواهد شد و شرکتهای بسیار بزرگ صنعتی از ایران ظهور خواهند کرد و بسرعت دامنه اختراعات از ایران به دیگر کشورها گسترش خواهد یافت و فضا و تحقیقات فضایی برای شناخت جهان و موجودات فرازمینی به تسخیر ایران در خواهد آمد و پیشرفته ترین تلسکوپ‌ها و فضاپیماها در ایران ساخته خواهند شد و همه اینها با سرعت غیرقابل باور و حیرت انگیزی طی سالهای آینده رخ خواهند داد ...
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار